dinsdag 4 december 2007

Pseudo Documentation

David DiMichele - Pseudo documentation: Glass (2006)

David DiMichele - Pseudo documentation: Charcoal Lines (2006)


Het werk van David DiMichele "Pseudo Documentation" is een serie grootschalige foto's die reusachtige installaties voorstellen in fictieve tentoonstellingsruimtes. Hij bouwt de ruimte in maquette en maakt dan een miniatuur kunstwerk die ingepast wordt. Met zijn werk maakt hij een speelse reflectie over de hedendaagse reusachtige tentoonstellingsruimtes ( & hoe deze ingevuld worden).

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Pieter
ik heb je site al vaak bezocht, maar nog nooit liet ik commentaar na. Dat is omdat ik telkens met verbazig naar mijn scherm zit te staren. Zo wijs allemaal! Waar vind je het? Wie komt erop? Soit: toeternietoe, want het is leuk dat het bestaat en dat jij het op je blog zet.
Groeten en doe nog lang zo voort!
Eva

RUIMTERUIS zei

Merci Eva voor de complimenten,
ben jij soms de "de comment-spam-queen" van op stichtingpuntenkomma?

Anoniem zei

soms, maar hier ben ik braaf